Aero profil
Základem rámu je stejný přístup ke snížení aerodynamického odporu, jako u neelektrické verze. Rám je tak tvořen z trubek s tvarem komolého jehlanu, který má o 30 % nižší odpor vzduchu než kulatý profil. Tento tvar je použit i na integrovaných Si komponentech, jakou jsou elegantní řidítka Save SystemBar, představec KNOT nebo sedlovka 27 KNOT. Díky tomu kolo dokáže velmi snadno dosáhnout rychlostí nad limitem výpomoci.
Nízká hmotnost
Nový SuperSix EVO je lehký. Model SuperSix EVO Neo 1 váží pouze 11,3 kg ve velikosti L. Díky tomu máte pocit, že jedete na běžném silničním kole. V kopcích a protivětru pak vypomůže pohonná jednotka Mahle ebikemotion X35.
Ta je tvořena motorem v zadním náboji o výkonu 250 W. Energii dodává baterie ukrytá ve spodní rámové trubce s kapacitou 250 Wh. Motor má téměř nulový odpor, a tak o něm jezdec ví pouze při jeho zapnutí, kdy má velmi přirozený projev. K dispozici jsou tři úrovně dopomoci. Při požadavku na vyšší kapacitu je možné kolo dovybavit externí baterií, která se montuje na místo bidonu na sedlové trubce.
Řada kol SuperSix EVO Neo obsahuje 3 modely s kotoučovými brzdami ve velikostech S, M a L.
Více informací naleznete na produktových stránkách.