…
V terénu
Pokud jste nějakou chvilku nesedlali závodní speciál nejvyšších kategorií, FSi vás velmi překvapí. Ne díky své nízké hmotnosti 9,6 kg, ale především jak normálně se na něm cítíte. Nejsou zde žádné náznaky flexe a vy můžete jet tak rychle, jak můžete. Přidejte do pedálů a kolo vystřelí vpřed. Veškeré obavy, které může přinést posunutý pohon kola či chybějící noha vidlice, se okamžitě rozplynou při další jízdě udivující rychlostí.
Karbonová sedlovka SAVE 2 odvádí dobrou práci při pohlcování rázů při zatížení jezdcem a malinko tak navyšuje komfort, což je více než nabídne zamknutá vidlice Lefty. Její zamykání je tvořeno tlačítkem ve stylu vidlice RockShox Reverb a jeho použití přepíná ze 100 mm hladkého chodu odpružení do zcela uzavřené pevné vidlice.
…
Cannondale nadšeně podotýká, že FSi není pouze závodním kolem, a je na tom dost pravdy. S jeho hlavovým úhlem 69,5°, 100 mm předního zdvihu zapadá i do kategorie „svižných trialových hardtailů“. Se svými 700 mm širokými řídítky nebude rozhodně vybočovat z řady kol uprostřed trialového centra. Nicméně jeho hlavním živobytím jsou závodní tratě, tréninková kolečka a utažené zatáčky.
...
Celý text naleznete na serveru singletrackworld.com
Celý přehled modelové řady
Issue 95 Cannondale FSi from Singletrack Magazine on Vimeo.
Text, video a fotografie singletrackworld.com